понеділок, 22 червня 2015 р.

«Я не хочу війни»: У Львові показали зворушливі фотографій дітей переселенців

«Я не хочу війни»: У Львові показали зворушливі фотографій дітей переселенців (ФОТО) (фото)
Благодійна акція "Не забувай мене!" пройшла у центрі Львова 21 червня. Місцеві волонтери розвісили кілька десятків фотографії. На них були зображені маленькі українці, які вже встигли на власні очі побачити справжню війну.
"Я не можу на це спокійно дивитися. Хочеться плакати. Мені дуже шкода дітей. Вони відчули на власній шкурі, що таке війна. Нікому такого не побажаєш", – поділилася враженнями від виставки пані Леся.

Біля пам'ятника Тарасові Шевченку – гамірно та людно. Перехожі розглядають світлини дітей переселенців, які зачепили прямісінько на площі. Фотороботи настільки зворушливі, що дехто не стримує сліз. Особливо зачіпає за живе фотографія заплаканого хлопчика з плакатом у руках "Я не хочу війни".


"Я не можу на це спокійно дивитися. Хочеться плакати. Мені дуже шкода дітей. Вони відчули на власній шкурі, що таке війна. Нікому такого не побажаєш", – поділилася враженнями від виставки пані Леся.

Біля фотографій стоять напівпорожні возики та скринька. Як розповіла волонтерка пані Анна, вони збирають допомогу для дітей переселенців. За її словами, малеча зі Сходу потребує підгузки, канцелярію, дитяче харчування, одяг. 

"У нас на обліку близько 300 дітей переселенців. Ми ними опікуємося. Вони, як ніхто інший, потребують матеріальної та моральної допомоги", – додала пані Анна.
( Джерело: http://www.032.ua/news/864930)

«Я не хочу війни»: У Львові показали зворушливі фотографій дітей переселенців (ФОТО) (фото) - фото 1«Я не хочу війни»: У Львові показали зворушливі фотографій дітей переселенців (ФОТО) (фото) - фото 1

Немає коментарів:

Дописати коментар